FAQ
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS, czyli zbiór często zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie.
1. Konto i rejestracja
Jeśli zapomniałeś hasła, nie jest to wielki problem – wystarczy, że w zakładce logowania klikniesz „Nie pamiętasz hasła?”, następnie należy uzupełnić adres e-mail podany podczas zakładania konta i.. gotowe!
Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie internetowym, należy kliknąć ikonkę w prawym górnym rogu strony (ikona obok koszyka), następnie w sekcji „Zarejestruj się” wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z tymczasowym hasłem, które po pierwszym logowaniu będzie można zmienić. Dostęp do zmiany hasła znajduje się na stronie https://punktpromocji.pl/moje-konto/edytuj-konto/.
Posiadanie konta nie jest koniecznie, możesz dokonać zakupu na naszej stronie jako niezarejestrowany użytkownik.
2. Zamówienia
W celu dokonania zamówienia na naszym sklepie:
- Przeglądaj za pomocą menu nawigacyjnego, kategorii oraz filtrów dostępnych w sklepie.
- Dodawaj produkty do koszyka – zawartość koszyka możesz sprawdzić klikając na ikonę w prawym górnym rogu – możesz również edytować oraz usuwać produkty.
- Jeśli masz już wszystkie interesujące Cię produkty – przejdź do koszyka, wybierz opcję dostawy/ uzupełnij kupony rabatowe i kliknij przycisk „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, następnie uzupełnij swoje dane oraz dokonaj płatności.
Tak – szczegóły dotyczące zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Szczegóły dotyczące złożonych zamówień znajdują się w zakładce „Moje konto -> Zamówienia”
Tak – w celu złożenia zamówienia telefonicznie, prosimy o kontakt telefoniczny: -663401032 lub mailowy kontakt@punktpromocji.pl. Zamówienia składane tym sposobem wysyłane są za pobraniem według obliczonych stawek.
3. Dostawa
Każdy użytkownik otrzyma powiadomienie na podany przy składaniu zamówienia e-mail z informację o wysyłce oraz linkiem do śledzenia przesyłki.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się przed dostawą – często kurierzy we własnym zakresie dzwonią do odbiorcy przed dostawą. Numer do kuriera można również uzyskać poprzez kontakt z wybranym przewoźnikiem, podając numer przesyłki oraz adresata.
Tak – darmowa dostawa dostępna jest dla zakupów powyżej 199 zł, darmowa wysyłka dodawana jest automatycznie po przekroczeniu tej kwoty.
- Paczkomaty InPost: 16,99 zł
- Kurier DPD: 19,99 zł
- Kurier DPD pobranie: 21,99 zł
*Koszty dostawy mogą się różnić w zależności od ilości oraz rodzaju produktów w koszyku
Zwykle czas realizacji zamówienia wynosi do 48h.
4. Zwroty i reklamacje
Tak, wszystkie produkty objęte są 2 letnią rękojmią.
Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni. Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są w zakładce Zwroty i reklamacje.
Tak – w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość otrzymasz zwrot pełnej zapłaconej kwoty (wraz z kosztami pierwotnej przesyłki).
W przypadku zwrotu ponosisz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.